Måndag den 25 =)

hej alla glada människor =)
har lagat as god mat i skolan idag. jepp blev fett bra, jag gjorde laxen som ägde :P marcus och nána  gjorde såsen som smaka perfekt enligt Cissi :P
sen så gjorde typ Olle champinjonerna(rättstavat?) som faktiskt va goda, gillar inte svamp om det inte e i soppa/gryta men dom där va fan goda :P

sen så e linda sur på mig för hon tror att jag kmr dissa henne om jag träffa nea :S

linda om du läser detta snälla sluta va sur, jag kommer inte dissa dig 1 sek, tkr du e jätte snäll coh vill fortfarande va din vän.
om du vill snacka med mig gör det när som helst, men jag vill reda ut detta face 2 face, inte på tele.

vad händer imorn då? jo samma jävla sak, fast slipper göra såsen för den gjorde vi idag, så det räcker till imorn.

nu ska jag till centrum och träffa lite folk:P

puss och hej, kockshohej'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0