Söndag 24/8

Sitter nu vid datan och lallar lite så tänkte att jag kan väl skriva några rader =)
varit med Linda och Linnea idag i tyresö.
satt vid en äng precis utanför centrum typ:P
sen missade jag bussen med tio min, även fast jag satt 10 meter ifrån hållplatsen

jaja så fick vi vänta i 12 min till men det gick du fort, stod och lyssna på när nea och linda snacka och då har man roligt för dom snackar på som fan, finns typ ingen ändå:p

vet nog att du läser detta linnea, du med linda, och alla andra läsare. vill säga en sak till dig som jag tror du redan vet men det struntar jag i ;-)
när jag träffade dig så tyckte jag du såg snäll och trevlig ut :P men ju mer och mer vi/ni snacka så märkte jag en sak, att du e är fett söt, ehm, ja, du får säga lr göra vad du vill. men jag kan inte och ska inte säga vad du ska göra, jag gillar dig fett mkt, jag vet kanske låter fel but thats how it is.


sitter och tänker om jag gjort rätt genom att säga allt detta efter typ träffat dig 1 timme, men jag struntar i det, skulle kunna göra vad som helst nu.

sen blev nog linda lite sur, för hon trodde att jag skulle dissa henne om jag träffade dig, men linda jag kmr inte dissa dig för jag träffar en annan tjej lr polare, vad som än händer kommer du vara min klasskamrat och vän =)







träffade sanny och felix. samt maria =) igår, va jätte kul, vi stack till vegabaren och käkade sen åkte vi till skogås och tog tank till stockholm södra, sen orkade ingen gå av och vi åkte vidare till stockholm central, där ifrån gick vi till gallerian för maria skulle köpa skol saker, och medans hon gjorde det gick felix sanny och jag till en plats. soffplatsen. japp, vi e slöa. vet men alla va typ as trötta. sen hitta inte maria oss för vi va bakom en vägg ifrån där vi skilldes åt. jaja senare åkte i till medis igen och dom köpte typ chocklad och dricka, sen satt vi vid en bänk och bara chillade, i höst solen......
ja du såg rätt det va fett mysigt, solen va lågt ner men lyste ändå upp hela folkungagatan och va skönt ute.

sen skulle jag hem och sanny på bio, felix och maria skulle hem till felix och... ehm vet faktiskt inte vad dom skulle göra XD äta mat men mera vill jag inte gå in på för felix slår mig om han ser detta :P

nu ska jag vila lite innan jag ska sova, ska upp kl 6 imorn för att ta en skön dusch och sedan slänga i mig lite frukost och vandra till bussen, börjar 8 och då ska jag vara ombytt och klar =)
till kockkläder :P

puss puss alla och hare bra så synd vi imorn tror jag :P

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0