Stockhom hotell & restaurang skola globen =)

heej kära.... alla.
jag har haft ett uppehåll nu under sommaren för han försökt njuta av dessa sista veckan som jag hade helt ledigt... farsan tvinga mig typ jobba hela sommmaren'
nu e jag iaf tillbaka och nu jevlar ska jag skriva så det ryker om fingrarna...
fast kanske inte för Jane snackar med mig på msn, och jag med henne =)
har nu börjat stockholm hotell & restaurang skola globen och den verkar fett tuff ^^
hamna i skön klass. ´fast det tråkiga är att det finns fett många snygga tjejer i HELA 1:an och dom träffar man typ inte:/men men...
sen e det lite kul för folk från min gamla skola har valt samma som jag =) .... det andra var... fan glömde för jag snacka med jane :P

hm fan jane tar min tid nu, sen ska jag ner och mysa med min bror som åker till tyskland imorn

ses sen, puss puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0