22:06

sitter vid datan och äter jordgubbar med glass^^ har ätit grillat idag...
jobbat också, tro det lr ej. även fast det e söndag... har typ gjort klart muren som jag började på för 1 år sen...

om jag fick välja så skulle jag vilja ändra på den senaste månaden...

jossan "dissa" mig, som senare inte va sant^^
Matilda bodda i shothahejti men har nu flyttat till sthlm och utan att säga ngt, och det har jag lidigt utav... minns den dagen då vi träffades med carro och åt glass på kajen i gamla stan.. va fett mysigt... sen så träffas bara du och jag, va de roligaste jag vet (inte för jag kmr ihåg så jedra mkt utav dagen men de e en annan femma...) men vet att vi hade roligt...
Jobb... har jobbat varje dag sedan skolavslutning... as jobbigt och störande men men, fått ihop typ 5 lök så ska ut  med polarna nu

fast tack så finna tracy chapman att lyssna på, och Jason Mraz...

imorn ska jag dra och gräva i vårberg...  vette fan varför men jag tar betalt så...
          
ska dra med Jossan på bio någon dag, film vet jag inte för det ska hon välja^^ blir typ Terror/drama/komedi/romans...^^
men det e bra de.. litar på dig nu jossan..


(jag pratar med jossan)

men nu ska jag slussa så ni får ha det gött^^

puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0