Heeeeeej

Förlåt att jag inte bloggat på länge... så mkt har hänt, men min blogg va nere as länge för flytten, typ 3 dagar!!!

aja nu funkar den igen, ska vi gå igenom allt som hänt?

i tisdags va jag i skolan mellan kl 9 och 12 och såg på en film, som typ handla om pang pang, nee men den va bram BLOOD DIMOND. tror jag den hette.
sen va de bal på kvällen :)
jadu hur va balen då...
vi började med att alla samlades utanför skolan, och skulle fotas. enskilt eller med en polare. folk va uppklädda as snyggt. alla va kavajnissar (alla killar asså). jag hade min farfars smoking xD, va as nice, brallorna va lite stora men shit same!
bilder kommer jag få på¨en cd på onsdag tror jag, Då Jävlar.

felix och sanny var också snygga!

hm detta går ju inte, om jag skulle skriva vilka som va snygga så skulle de stå ca 500 namn här, eller?

nja nour va INTE snygg, de e hon aldrig!

nu tänker du säkert vem fan e nour, enkel beskrivning:

Nour e den turk tjejen som tror att hon e ngt och tror hon e tuff genom att "mobba" alla, fast hon lyckas aldrig för alla PWNAR henne, för NOUR SUGER. det kan nog många sätta upp!
men man ska inte vara elak mot andra nu emil......---------------------------------

joo mot nour ska man det, för hon har hållt på mot mig, felix, sanny, maria, denise ( </3 ) samt många fler.

aja åter till balen. vi gick in och fick ett glas och dricka... (inte alkohol...-.-')
efter det var det middag, för en gångskull va den god, kyckling filé(smakrik och saftig) med potatisgratäng, zatsiki.
jätte god mat. sen va det en sisådär 5 min rast. sedan var det efter rätt, en brounie med jordgubb(ar).
efter moddagen så var det dans, först vals, som jag fick dela med anna :) hon va bra på att dansa. efter valsen var det disco, för va alla med förutom saxin... innan balen tjata han som fan att det skulle bli as kul, men själv så satt han bara där... och stirra ut i tomma intet... eller nja, han satt utanför i "kylningsdelen" där man kunde gå ut och lufta sig...
då fick jag nog och släpa in han och fick ut han på dansgolvet men han bara stod där och ryckte på axlarna och skaka på huvet. sen fick han och satte sig... efter tjata han om att det kunde varit bättre, HUR DÅ!!!
Om man hade någon att dansa med......?????????????

men om man vill ha ngn att dansa med får man ju fan skaffa någon och inte bara sitta där, jag fick tag i sofia och ida samt några till!
man måste kämpa!!

efter den dagen den sorgen, för jag trode jag kunde fp sova ut men fick bara sova till 11:30 för sen skulle vi iväg och fira syrrans student, så det var bara att pallra sig ur bingen och iväg. på kvällen var jag fotograf (as nice) lånade suýrrans polare's kamera, as shysst kamera.

det är ungefär vad som har hänt. nu ska jag ut och ladda min radiostyrda bil och jaga min hund :) hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0