varför gör du såhär

tjena föresten, jag sitter här och grubblar lite...
över vad?
hehe inge spec...

allt typ, om jag kmr in på gumnasiet, jossan, vad jag ska äta... (grubblar nog mest om jossan och mat, 70%-30%)
jossan, vi skulle dragit till grönan i helgen... men du "glömde" din tele hos din polare, sen drog du på landet...

egentligen skulle du och jag dragit typ 2 veckor innan men då var du hundvakt... sen kunde inte jag, och sen drar du utan att säga något.

du messar som en galning, inte för att det ska betyda något men helt plötsligt ta bort all kontank, har smsa dig ca 10ggr per dag och ännu inge svar...

fast idag fick jag ett "Emil:) hur e de me dej?".... = ?

svarade men du svarade inte du...

sure, fine for me, att vi slutar vara vänner, lr något... men frågar återstår ju.. varför, varför nu? varför inte tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0