genomgång av dagen :)

hejsan kära dagbok...--------`?
hm vart lite fel, tar de igen, hej kära..... SAK. hej hej

nu sitter jag här, och berättar om mitt liv igen, fast man kan sova, e så j'vla trött, vakna tjugo i åtta och fick rusa till bussen(lr nja, tog en senare buss, sket ifall jag kom försent, chilla till bussen)
men men, sen har vi haft lite roligt i skolan, felix (den mystiske mannen) hade med sig sin filmkamera och filma lite om dagen, och jag o sanny skulle ha rap tävling, jag vet, de låter konstigt men jaja, felix skulle du filma det men då pajja kameran, men efter hela dagen gått räknar jag ut att jag har drucjit 1.5 L på ca 10 min, MAX, så varje gång jag gick så skvalpa magen. sen så fick jag blodsockerfall^^ Yeeehaaa!
somna typ i skolan:)
aja nu ska jag sova, hare

Kommentarer
Postat av: Felix Ahlberg

mystisk man?.. hm..? :s :P

2008-05-27 @ 23:05:22
URL: http://sondre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0