Hej igen

Som sagt så sa jag Hej Igen, jajjamänsan, jag skrev igen, jag hade en blogg förut men det fick vittringar och gick i konkurs... hur en blogg kan göra det vet jag inte men det tar vi en annan gång

vad ska vi börja med, hm JO, jag vet, lärare...


om någon säger ordet lärare, kan vissa få olika symptom, såsom kallakårar, panik, hat osv.
men vad är det som driver lärare till att göra det dom gör, inte själva jobbet utan hur dom reagerar!
hänger du inte med, hm låt mig ta ett exempel...

jag ska just ha svenska och väntar utanför salen med mina polare sanny, felix, och några till bland annat Otto som han kallas, han har jeans, kängor, skinjacka och lyssnar på rock, nu tror du att du vet precis hur denna person är, men du har fel.


men iaf, vårann receptionist helene(så hon kallar sig) går förbi och hör att otto lyssnar på för hög musik så det stör,
-stäng av mobilen
-va?
-stäng av den!
-men det är min ipod?

helene går vidare men kommer yttligare förbi en gång då hon är mera arg

- Stäng av mobilen sa jag!
- va?
- DET RÅDER TOTALFÖRBUD MOT MOBILER I SKOLAN, STÄNG AV!
- meh, men de är ju min ipod!!???
- VAFAN TROR DU JAG MENAR!!!

Där har ni läsare ett exempel, har en lärare bestämt dig för att dom ska ha rätt så går det inte att ändra på... varför? vad/vilka ger dom ngt för att dom ska vara sådär?

hm nu visar klockan 23:33 så jag antar att det är dags att krypa tillsängs.. samt att erövra min säng som min hund tagit över.


Kommentarer
Postat av: Felix

Lärarna är en kukskallig gnu med rövfyrkant!

Najs blogg!

2008-05-24 @ 23:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0