On Fields

suck, torsdag, denna dag suger...
varför? för att man vet att snart e de helg men fredagar går ofta sakta...
fast dom kan gå fort, för mig iaf, om jag har en tråkig lektion så brukar jag messa en polare vid namn av jossan. hon svarar alltid och e alltid glad!

Tack För Att Du Är Som Jag, Jossan, Smsar På Lektioner!

nu sitter jag här igen, och bloggar, man sitter lixom i sin egna lilla värld, man kan skriva och uttrycka sina känslor utan att någon står i ens väg(förutom reglelboken), hm, fan, just som jag börjat på detta inlägg kommer jag inte på vad jag ska skriva...
hm vad händer nästa vecka... studiedag... sen e det sista inlämningsdagen på fre, fan va skönt att få sommarlov och slippa skolan, särsilt kss...
fast den skolan e ganska bra, för oss skolkare(INTE JAG^^) och pluggisar.
min skoldag ser nog ut såhär

9:30samling slutar, börja leta reda på folk
10:15 rast ute på gräsmattan
11:00bea
12:00 lunch
12:50-14:20 slappa

sen e dagen slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0