Skola...

ja då va det dags igen, skolan e imorn, har varit ledig idag...
fast kmr inte bli så kmr skola för jag felix sanny kmr nog chilla, har inte kvar så mkt, ska göra klart bild no och matte!

matten e mest jobbig, ska göra ett projekt prov på 4 steg som jag inte kan ngt på, plus ett projekt.. jaja får se hur de går, skiter de sig kan jag göra om annars skiter de sig, lr så klarar jag det.

no e en komplitering på 3 frågor, varför måste lärarna vara så petiga, jag hade svarat för "kortfattat" MEN VA FAN SATSAR PÅ G- I NO JÄVLA LÄRARJÄVEL!!!

sen ska man ha stella också, nu får de fan va nog, i början av denna termin funderade jag på att byta handledare men tänkte att jag har haft henne i 2½år så kan stå ut en halv termin, men FAAAN heller, nu orkar jag inte mera, tur så slapp jag mitt sista ph för denna dag. LEDIGHET, = studiedag.

har bara sovit och spela idag, satt och spela till 5-6 tiden i morse för sen visste jag att morsan går upp och då e det inte så kul att någon kommer upp när man sitter och spelar... sen vakna jag kl halv tio av att syrran släpper in hunden, vi båda somnar genast igen och vaknar inte förens kl 12, nice 6 timmars sömn, de gillar jag, för då har man inte kommit in i den där långa sömnen så man e pigg när man vaknar men inte efter 20min...

men nu ska jag sova med min underbara hund dixie. kl visat halv tolv... hehe ska nog lyssna på lite takida och chilla vid datan innan jag sleepar.

hej då, syns imorn!

Kommentarer
Postat av: Felix

Japp, imorgon blir det råchill! Vi ska även spela in våran berömda rap-film. Så ladda spargrisen och duka fram för läsk! Här ska succé göras! Sov gott! ;)

2008-05-27 @ 00:00:21
URL: http://sondre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0