Sommarjobb...

alla säger alltid, JA SOMMARLOV, men sen hör man,
- vad ska du göra i sommar då?
- jobba, fett nice, få lite cash.
- nice.

men om man jobbar då e det ju inte lov, eller?
fast från skolan är det ju det men inte annars,själv kanske man ska jobba på paus café, kom dit! i västerhaninge.

ungeför en vecka tills allt ska vara klart i skolan -.-' aja har sovmorgon imorgon, fredag, det blir rätt så nice, fast det kmr inte bli något bea besök.
nu tänker du säkert "bea besök???", jo jag och 2 till, vid namnet sanny samt felix, brukar softa lite vid Ica, bea, heter den butiken.
eller vet inte om man ska kalla det softa utan mera som, hm, skolk =nej, unkomma lärare = ja, slippa jobba = ABSOLUT.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Skola

varför hatar alla (iaf 99.9%) elever skolan? skolan e roligt, (va det där jag som skrev??) asså, plugga suger men allt annat, se bråk mellan elever vs elever/lärare----- (sry men alla på msn spammar mig just nu och vill att jag ska spela ngt spel, men dom fattar inte att jag har ett liv)----- så, jo var va jag, juste skola, ta tillexempel igår, folk = elever, sitter i cafeét och snackar för dom inte orkar jobba, så kmr en mattant, eva. och gnäller om att man ska dra upp och jobba, alla e trött men sakta masar dom upp sig, fast de e en tjej som sitter och plockar ihop skräp och sina saker innan hon går då kmr eva och blir as sur och typ skriker åt henne, samt hennes polare som väntar på henne.

- Men ni ska inte sitta här, blabla bla, UPP OCH JOBBA!!!
- ja vi ska bara plocka upp.
- men upp och jobba då! ni ska inte vara här efter 2.
- men vad e ditt problem, va tyst,
nu blir eva sur och slår till eleven med en skolkatalog

detta kan vara ganska kul att se på, hur lärare inte fattar för om dom har bestämt sig för något så går de inte att ändrå på. vill du veta mera? se tidigare inlägg.

aja nu ska jag dra ner och softa lite i soffan med tv'n, hare gött, tror nog jag bloggar imorn. ses


(sponsras, av sondre.blogg.se, KOLLA!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0