entertain me :P

sitter som sagt här igen och bloggar lite på datakunskapen:P
har lite små pluggar lite.. ska göra några jävla word-uppgifter..

kommer inte blogga så mkt på ett tag pga att min data har gett upp.
grafikkortet har gjort sitt, ska skicka in den på lagning för vet inte säkert att det e grafikkortet.. vet man e skillad^^

sen ska man ha prov i matte imorn, har inte pluggat något men det e om bråk
och det e fan det enklaste som finns.
slutar tjugo över fyra idag.. suger också hårt. men ska byta shema snart. nästa vecka ska jag ha bageri =)
kommer sluta tidigt på tisdagar.. :P
fast jag kmr nog bli utslängd pga jag äter upp allt:P
kommer ha Rainer Hurra. han e as najs men sägs vara sträng..

jaja nu måste jag plugga vidare enligt min data-lärare.

hej då =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0