vad man vill och inte vill

asså hatar dessa  människor, som ger dubbla budskap, ja dom som ena stunden säger en sak men menar något annat och gör en tredje sak, bestäm dig vad du vill, och gör det.

kommer inte säga denna person namn eftersom inte orkar hålla på.

det du gjorde va fan inte snällt, du sa att du ville vara med mig. att du aldrig skulle svika mig, att du skulle skydda mig.
men istället trodde du på allt alla sa istället för att snacka med mig, så nu står jag här, och undrar varför du inte snackar med mig, vet fan inte vad jag ska göra, orkar inte tjafsa, eftersom jag inte vill förlora dig.
snälla, kom och snacka med mig, så ska du få reda på sanningen, inte det du hört,


nu orkar jag inte skriva mer om det, tänker på annat just nu:P
just det. datakunskap, hata!

sitter och väntar på att martin "in tha house", jane, hanna, and the gang, ska komma och hålla mg sällskap :P

tjingalong ses sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0