att va...

hej sitter och lullar runt lite, facebook, msn och lite musik...

tänker lite på vad timm sa idag...
han retas lite för jag e med många tjejer och inte han, jane, hanna, hanna, natta, men när han snacka fick ha "vad fan vill du" blicken :P

du sa: förlåt för jag e dum, menar detta, allt jag gjort...

visste inte vad och hur jag skulle reagera, för det första menar jag inte vad du vill ha fram utav det, finns 2 versioner, att du vill att natta skulle se detta, som satt breve och att hon ska börja tycka du e snäll...
eller så menar du att varje gång du ser mig frågar du hur det går med natta
men det ni inte verkar fatta. e att jag e polare med dessa människor.
och för att man e polare med en tjej måste han inte gilla henne "på det sättet" om man säger så, jag måste inte va kär i henne.
visst många e as snygga men tänker stanna vid den delen.
eller så har du fått för dig att jag inte tkr du e snäll och att du känner dig elak av något som du inte gjort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0